Monday, November 14, 2011

Niagarafallen

Näsan rinner idag mer än vad den gjorde till sista avsnittet ur första säsongen av The O.C. Ingenting lite papper inte klarar av. Man blir ändå förvånad över att det kan produceras så mycket på så lite tid.

För övrigt vill jag tillägga att trots mitt hårda och hängivna arbete på Götabro står vågen på precis samma siffra som innan jag åkte till Götabro. Måste nog allvarligt se över mina kost- och träningsrutiner om jag någonsin ska få komma med i 70kg klubben.

Har även åkt till salongen och blivit klipp av syrran idag, man vill ju inte se hur som helst inför Sunneborna i övermogon. Tänkte nu även återinföra och modernisera lite klassiker på bloggen....

Kvällens KENT
Nu när vinterkylan sveper in över Sverige - vad passar då inte bättre än den missade och underskattade B-sidan på FF- singeln i samband med Vapen & Ammunition plattan? VinterNoll2.

             

2 comments:

  1. jobba på!, 70 kilosklubben kan verka svår att nå, men ingenting är omöjligt ändå!

    ReplyDelete
  2. jag är medlem till och från :)

    ReplyDelete