Friday, November 11, 2011

Hemfärdsfredag

Idag bar det iväg hemåt. Öppnade dagen med en olyckad sovmorgon där jag hade missat att istället för PA så var det lektion - vilket resulterade i att jag missade ca 1 timma av föreläsningarna. På de andra två lektionerna innan lunch kämpade jag med att försöka komma in i det han berättade om, men lyckades inget vidare. Det känns som alla föreläsare denna temavecka hellre har en predikan än ett ordinärt informationsmöte Det blir liksom lite mastigt till slut, särskilt när jag inte helt ser den röda tråden i deras resonomang

Sedan, efter lunch, drog min bil iväg från Götabro mot Alingsås, Nu nalkas långhelg. Inte förrän onsdag börjar allvaret igen. Praktik i Sunne är vad som händer. Ska bli spännande. Återkommer, nu börjar jag nicka till, så detta får räcka för kvällen. God natt!

No comments:

Post a Comment