Monday, November 28, 2011

Åter på stationerad på Götabro

Nu har jag varit tillbaka här i ungefär ett dygn. Det tar inte lång tid alls för att känna sig som hemma, jag skulle lika gärna ha varit här i en vecka, känns det som. Sunne existerar i mitt huvud som ett distanserat minne.

Första dagen var en ganska lugn uppvärmningsdag, mycket infotid och inga direkt tunga lektioner. Inne en sväng i Kumla, för att plocka upp lite bekantskaper. Blev även en sväng på Maxi, där jag förutom mat kom ut med två spontaninköpta cd- skivor.

Väl tillbaka på Götabro blev det ett skrovmål med matgänget. Nu spenderar jag kvalitétstid i lanrummet i kilen. Nästa inbokade aktivitet är bönegruppen.

Det var allt för nu.

1 comment:

  1. fin kort uppdatering om tillvaron. som ett enkelt svar på frågan "vad har du gjort idag?" kan du svara: "läs min blogg" och där finnas allt i en enkel förpackning.

    ReplyDelete