Tuesday, October 18, 2011

Nere i skiten

Hårt slit idag. Utsatt person som jag är så får man ta emot mycket stryk och smutskastning - lika mycket verbalt som fysiskt. Den fysiska kan jag ta, men den verbala sätter sina spår. Även efter en halvtimma i duschen känner jag fortfarande smutsig. 

En stämpel är lätt att stämpla, men märket är svårt att tvätta bort. Just nu känns det bara som min vän Joakim Berg förstår mig - men även om vi har mycket att säga varandra är det tyvärr en väldigt enkelriktad konversation.

Jag skulle kunna sitta här och grubbla, fråga Olle vad jag borde göra, eller ha lite Caballotid. Men ibland behöver man se livet i vitögat och anfalla.

                                              Dagens Caballo, du förstår mig

2 comments:

  1. Måste säga att dagens caballo och dina tankar var en sjukt snygg matchning!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. tjej som inte vill bli nästa offerOctober 18, 2011 at 2:51 PM

    hjälp!

    ReplyDelete