Monday, October 17, 2011

Etik och Moral

Det är vad som var på schemat idag. Mycket tunga grejer som inte alls ofta plockas fram på bordet. Att ha en stabil Caballoåtskådning på livet är något som definitivt stärker en, och gör en mer stabil. För att dyka ännu djupare in i livets stora mysterier så utmanade jag Rubiks Kub med hjälp av SkvallerDanne. Mycket tryck på hjärnan så här långt. Belöningen blir fotboll, där hjärnan kan vila.

Nu sitter jag här, i min bekväma fåtölj. Världen väntar på Dagens Caballo, och vem är jag att låta er vänta ännu mer?


Bekvämt. Enkelt.

Kvällens Kent (Ansgar & Evelyne):

Och du har tagit mig från kylan in
Från tysk hårdrock till Charles Valentin


3 comments:

  1. Berätta vem som vände upp om ner på världen i nr. 8. NU. allt annat är moraliskt förfall.

    ReplyDelete
  2. yes please tell, stina och elin tjatar sönder mitt huvud om detta!! (btw så har jag nog alltid kunnat kommentera... var bara lite förvirrad innan- typ som när jag blev frågad vad 20*20 var...)

    ReplyDelete