Monday, October 24, 2011

Dagens Caballo

Jag trodde dagen hade peakat när jag och min mobil återförenades. Inte då. Strosandes på campuset stötte jag på Sofia Eliasson! Kändischock, liksom. Hon var betydligt mer ödmjuk än jag förväntat mig. Inte för att jag föreställt mig henne som en uppblåst person - utan mer att jag har förståelse för att hon kanske inte hinner ta sig ann alla fans som kommer fram till henne.

Hur som helst, efter en åtråvärd autograf av henne, fick jag ta en ännu mer åtråvärd bild tillsammans med henne. Denna bild upphöjer jag idag till Dagens Caballo av flera skäl. Delvis av min personliga lycka, av att få möta henne - men likaväl figurerar utmärkelsen som en påminnelse om vad vi alla eftersträvar att bli; och Sofia har kommit längre än de flesta i sin Caballosträvelse.

Lycka

2 comments:

  1. Kan inte annat säga än att det var kul att träffa ett hängiven beundrare som dig! och jag ger mer än gärna ut tankar och tips om hur man kommer längre i både bloggandet och på vägen till sin inre caballo!

    ReplyDelete