Wednesday, December 7, 2011

Fredagskänsla

Välpasslig ledighet imorgon. Känslan man får av att inte behöva ställa alarmklockan kan klassas in bland favoriterna i mitt känslominne. Den lediga tiden kommer spenderas mycket tillsammans med min kreativa ådra, och förhoppnings skapa lite bra material till den kommande julfesten.

Det var ett tag sedan jag kände den form av inre lugn som jag känner i denna stund. Det är varmt och behagligt under täcket. Kents ljuvliga toner omsluter mig i en yttre dimension emot vad täcket klarar av.Vardagen börjar vändas tillbaka till det normala nu. Frostiespaketet står på sin plats i skafferihyllan, och Cinemaskivan ligger tryggt i mitt handsfack i bilen.

Allt borde rulla på nu, sålänge vissa nyckelelement i min tillvaro går som planerat kommer mina sinnen fortsätta vara lika till lags som nu. Mycket caballokärlek i vardagen, så går allt vägen - kom ihåg det mina sökare. Kvällen Kent tänkte jag nu ger er. Den förmedlar en viss aspekt av de tankar jag kring produktivitet för tillfället.

Spotify, den var befriad från youtube
Kent – En Timme En Minut

1 comment:

  1. låter som att du har landat där du är och hittat en bas och trygghet även där... fridfullt!

    ReplyDelete